fbpx 1/2021 Podpisanie istotnej umowy współpracy - Inkaso WEC

• ESPI
  • Gdziekolwiek

Raport bieżący 1/2021

Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR – informacje poufne.

Zarząd Kancelaria Prawna – Inkaso WEC S.A. (dalej: Emitent, Spółka) informuje, iż w dniu 18 stycznia 2021 roku odebrał zawiadomienie przesłane drogą elektroniczną w dniu 15 stycznia 2021 roku informujące o podpisaniu umowy współpracy (dalej: Umowa, Współpraca) w zakresie serwisu wierzytelności bankowych z Podmiotem (dalej: Podmiot, Partner) będącym zagraniczną firma windykacyjną. Na podstawie Umowy Spółka świadczyć będzie na rzecz Partnera usługi dotyczące obsługi windykacyjnej wierzytelności bankowych o łącznej wartości nominalnej blisko 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych). Wierzytelności wynikają z niespłaconych kredytów przyznanych przez zagraniczny bank Polakom przebywającym czasowo za granicą. Na podstawie ww. Umowy z tyt. obsługi wierzytelności Emitent otrzyma wynagrodzenie prowizyjne. Jest to kolejna umowa podpisana z ww. Partnerem. O rozpoczęciu współpracy Emitent informował w RB 16/2020 w dniu 27 listopada 2020 roku.

Zarząd Emitenta podjął decyzję o publikacji powyższej informacji z uwagi możliwy wpływ na kształtowanie się przyszłej sytuacji majątkowej, finansowej oraz gospodarczej Emitenta oraz potencjalny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na lukasz.krysiak@kancelariawec.eu